کد خبر : 21996
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ - ۱۴:۲۳

تأکید مدیرعامل بیمه پاسارگاد بر تحول محصولات متناسب با نسل جدید

تأکید مدیرعامل بیمه پاسارگاد بر تحول محصولات متناسب با نسل جدید
مدیرعامل بیمه پاسارگاد در پنل تخصصی «نوآوری در بیمه‌های عمر» در همایش اکو بیمه، بر لزوم اتصال محصولات بیمه‌ای به بازار سرمایه و توسعه ابزارهای مالی نوین در صنعت بیمه تأکید کرد؛

به گزارش اخبار توسعه به نقل از بیمه پاسارگاد، محمدرضا کشاورز با اشاره به روند فزاینده سالمندی در کشور، افزایش ریسک صندوق‌های بازنشستگی و تغییر ذائقه مشتریان، گفت: بازار بیمه‌های عمر در شرایط کنونی با چالش‌های جدیدی مواجه است و نیازمند تحول در مدل‌های سنتی ارائه خدمات می‌باشد.

وی افزود: تحولات اقتصادی و فناورانه، تغییر انتظارات مشتریان و فشارهای ناشی از شرایط اقتصادی موجب شده است صنعت بیمه به سمت بهره‌گیری از ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه حرکت کند.

کشاورز با بیان اینکه «نسل زد» مشتریان جدید صنعت بیمه هستند، اظهار کرد: این نسل تمایل کمتری به مالکیت بیمه‌های عمر دارد و از این‌رو لازم است شرکت‌های بیمه محصولات خود را متناسب با نیازها و سبک زندگی این گروه، متنوع، انعطاف‌پذیر و فناوری‌محور طراحی کنند.

وی با اشاره به تغییر رویکرد بیمه‌های عمر از «خدمات پس از فوت» به «تأمین امنیت مالی در طول زندگی»، تأکید کرد: در شرایط تورمی کنونی باید نقش سرمایه‌گذاری و سودآوری در بیمه‌های عمر پررنگ‌تر شود.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد خاطرنشان کرد: اتصال بیمه‌های عمر به بازار سرمایه علاوه بر کاهش هزینه تأمین مالی، موجب فعال شدن منابع در بخش مولد اقتصاد می‌شود و در عین حال بازدهی مناسبی را برای بیمه‌گذاران فراهم می‌آورد.

کشاورز در پایان افزود: محصولات بیمه‌ای باید قابلیت شخصی‌سازی داشته باشند و همه فرآیندها در عین سادگی بر بستر فناوری‌های نوین ارائه شوند تا تجربه‌ای متفاوت و کارآمد برای مشتریان فراهم شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.