‍ برگزاری نشست صمیمانه مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با آزادگان منطقه۹
‍ برگزاری نشست صمیمانه مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با آزادگان منطقه۹

به منظور تکریم از آزادگان سرافراز، نشست صمیمانه‎ای با این عزیزان با حضور مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و مدیران شهری برگزار شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری  تهران که در جمع آزادگان منطقه۹ حضور داشت، گفت: شهرداری تهران در این […]

به منظور تکریم از آزادگان سرافراز، نشست صمیمانه‎ای با این عزیزان با حضور مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری  تهران که در جمع آزادگان منطقه۹ حضور داشت، گفت: شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری با انتخاب مدیران انقلابی و جهادی در بدنه مجموعه شهری در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و ایثارگران معزز، اقدام کرده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک جریان جدید در عالم به وجود آمد و موازنه قدرت را بر هم زد و آن پیروزی انقلاب اسلامی و وقوع اتفاقات جدید در عرصه بین‌المللی بود.

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری  تهران عنوان کرد: در واقع با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت پوشالی ابرقدرت‌های شرق و غرب در هم شکسته شد و اراده خداوند بر این بود که این انقلاب و این کشور در تلاطم حوادث روزگار از خطرات به سلامت عبور کند و  امنیت و آسایش این مملکت مرهون  ایثارگری و شجاعت و شهامت شما عزیزان ایثارگر بوده است.

کیانی یادآور شد: اداره کل ایثارگران شهرداری  تهران در مناطق شهری با برگزاری نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی در حد بضاعت خود سعی داشته تا قدردان زحمات و فداکاری‌های آزادگان عزیز باشد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست هم اندیشی از ۳۰نفر از آزادگان سرافراز منطقه۹ تجلیل به عمل آمد.