‍ برگزاری جلسه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ باتوجه به اهمیت اجرای نگهداشت شهر
‍ برگزاری جلسه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ باتوجه به اهمیت اجرای نگهداشت شهر

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ از برگزاری جلسه با موضوع اهمیت اجرای نگهداشت شهر و برخورد با عوامل غیرمجاز خبر داد. به گزارش اخبار توسعه‌به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان آیت الله رئیسی و همراهان […]

معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ از برگزاری جلسه با موضوع اهمیت اجرای نگهداشت شهر و برخورد با عوامل غیرمجاز خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه‌به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: بی تردید این ضایعه فقدانی بزرگ  است که هموطنان را در غم و اندوه قرار داد.

مهرابی در مورد اقدامات افزود: یکی از دغدغه ها و وظایف مدیران شهری توجه ویژه به موضوع نگهداشت شهر است و انجام بازدیدهای میدانی مستمر با حضور معاون و رؤساي ادارات این معاونت موجب کنترل و نظارت دقیق جهت خدمت رسانی مطلوب  به سطح نواحی هفتگانه و محلات منطقه می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا جلسه ایی با حضور رئیس اداره مدیریت پسماند و شهرداران نواحی هفتگانه با توجه به ضرورت آماده باش نیروهای خدمات شهری در ایام عزای عمومی جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان صورت پذیرفت.

مهرابی در پایان افزود: ساماندهی  عوامل غیرمجاز به صورت شبانه روزی با تجهیز نیروهای معبربان و شهربان در دستور کار قرار گیرد و همچنین نگهداشت شهر ازجمله رفت و روب معابر ، شستشوی مخازن  ، امحای دیوارنویسی و رنگ آمیزی  جهت زیباسازی و پاکیزگی منظر شهری صورت پذیرد.