کد خبر : 24336
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۴ - ۱۷:۴۱

دکتر فتحعلی مطرح کرد؛

برنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بهینه‌سازی فرآیندهای تسهیلات

برنامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای بهینه‌سازی فرآیندهای تسهیلات
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به گسترش خدمات به مشتریان خرد، اصناف و شرکت‌های کوچک و متوسط، افزود: بهینه‌سازی فرآیندهای تسهیلات و مدیریت منابع مالی از برنامه‌های کلیدی بانک در ۳ سال آینده خواهد بود؛

اخبار توسعه- همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان آذربایجان‌غربی با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل و اعضای هیأت عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این مراسم با اشاره به عملکرد بانک، اظهار داشت: منابع بانک به مرز ۶۰۰ همت رسیده و حدود ۲۲ میلیون نفر مشتری بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور شده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ۳.۷ درصد از حجم نقدینگی کشور در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قرار دارد که نشان‌دهنده نقش مهم و رو به رشد بانک در نظام پولی کشور است.

فتحعلی با تشریح برنامه جامع راهبردی ۳ ساله، توسعه بانکداری دیجیتال و افزایش خدمات غیرحضوری را از مهم‌ترین اهداف بانک عنوان کرد و گفت: افزایش سرعت، کیفیت و دسترسی مشتریان، همراه با ارتقای بهره‌وری شعب و توانمندسازی کارکنان از اولویت‌های اصلی بانک در مسیر تحول است.

وی با اشاره به گسترش خدمات به مشتریان خرد، اصناف و شرکت‌های کوچک و متوسط، افزود: بهینه‌سازی فرآیندهای تسهیلات، مدیریت منابع مالی، کاهش ریسک و ایجاد درآمد پایدار از برنامه‌های کلیدی بانک در ۳ سال آینده خواهد بود.

فتحعلی نوآوری در ارائه خدمات ارزش افزوده را از دیگر محورهای برنامه تحول بانک برشمرد و تأکید کرد: اجرای این برنامه‌ها موجب ارتقای جایگاه بانک در نظام بانکی کشور و افزایش رضایت و اعتماد مشتریان خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقش نیروی انسانی کارآمد را مهم‌ترین عامل موفقیت بانک دانست و اظهار داشت: سرمایه انسانی، اصلی‌ترین دارایی بانک است و آموزش مستمر و ارتقای مهارت کارکنان ستون فقرات برنامه تحول به شمار می‌رود.

فتحعلی همچنین توسعه خدمات ارزی، صدور ضمانت‌نامه و بهبود مستمر فرآیندها را از اقدامات مهم بانک در جهت بهبود تجربه مشتری عنوان کرد و گفت: «سرزمین هوشمند مهر» با هسته مرکزی «کیوبانک» را یکی از طرح‌های راهبردی بانک معرفی کرد که بر مبنای بازاریابی نوین و آموزش مستمر کارکنان اجرا می‌شود.

در پایان این مراسم، از رؤسای شعب «ولیعصر(عج)»، «اشنویه» و «تکاب» به‌عنوان شعب برتر استان آذربایجان غربی و همچنین از «شهاب تدین» مدیر استان تقدیر شد.

گفتنی است، در سفر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به استان آذربایجان غربی، خزانه بانک در این استان افتتاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.