با حضور شهردار منطقه۹ و مدیران شهری، شصت و نهمین جلسه ملاقات مردمی برگزار شد.
با حضور شهردار منطقه۹ و مدیران شهری، شصت و نهمین جلسه ملاقات مردمی برگزار شد.

‍ رسیدگی به مطالبات شهروندان در منطقه۹ به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در شصت و نهمین جلسه ملاقات مردمی که با حضور مدیران شهری برگزار شد، پاسخ گوی شهروندان این منطقه بود. این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ با تاکید بر رفع مشکلات […]

رسیدگی به مطالبات شهروندان در منطقه۹

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در شصت و نهمین جلسه ملاقات مردمی که با حضور مدیران شهری برگزار شد، پاسخ گوی شهروندان این منطقه بود.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ با تاکید بر رفع مشکلات شهروندان در حوزه شهری گفت: رسیدگی به مطالبات شهروندی دغدغه اصلی مجموعه شهری است که در این راستا هر هفته این امکان میسر می باشد تا شهروندان به صورت چهره به چهره و با اخذ نوبت از پیش تعیین شده از طریق اداره روابط عمومی نسبت به رفع موارد و موضوعات شهری اقدام کنند.

وی افزود: در همین راستا شهرداری منطقه۹ در تمامی روزهای کاری پاسخ گوی شهروندان از طریق معاونت های مربوطه می باشد تا مشکلات این عزیزان در اسرع وقت حل و فصل شود و موضوعاتی که نیاز به بررسی بیشتر دارد از طریق ملاقات های مردمی هر هفته روزهای دوشنبه پاسخ داده خواهد شد.

لازم به ذکر است در شصت و نهمین ملاقات مردمی پرونده‌هایی با موضوعات شهرسازی و املاک مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در چار چوب ضوابط به منظور رفع مشکلات شهروندان صادر شد.

https://Zil.ink/shahrdari9