بازدید شهردار منطقه ۹ از ایستگاه تاکسی فرودگاه مهرآباد
بازدید شهردار منطقه ۹ از ایستگاه تاکسی فرودگاه مهرآباد

شهردار منطقه۹ به همراه سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری از وضعیت ایستگاه تاکسی‌های فرودگاه مهر آباد بازدید کردند و نشست صمیمانه ای با تاکسیرانان در خصوص بررسی مطالبات آنها داشتند. 

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به لزوم تکریم استفاده کنندگان از سیستم های حمل و نقل و عمومی و همچنین ایجاد تسهیلات رفاهی برای رانندگان و مسافران در پایانه‌های تاکسیرانی منطقه۹، بازدید میدانی از ایستگاه تاکسی فرودگاه مهرآباد انجام شد.

وی افزود: مسقف سازی دپوی تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد، مزاحمت‌ مسافربرهای شخصی و اینترنتی، بیمه تکمیلی رانندگان و نحوه تبدیل تاکسی‌های فرسوده به تاکسی برقی از جمله موارد مطرح شده بود که توضیحات لازم در این خصوص به رانندگان مذکور ارائه شد.

مرتضوی اظهار داشت: شهرداری منطقه۹ با پیش بینی اعتبار لازم در بودجه سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در این زمینه پیشرو بوده و در صورت موافقت مسئولین فرودگاه مهرآباد آمادگی لازم برای اجرای پروژه مسقف سازی با سازه سبک و قابل جمع آوری  را دارد تا مورد بهره برداری تاکسیرانان قرار بگیرد

لازم به ذکر است در پایان این بازدید در نشستی صمیمانه، تاکسیرانان مشکلات و چالش های خود را در خصوص فعالیت در فرودگاه مطرح کردند.