افتتاح ۱۸پروژه‎ شهری به زودی
افتتاح ۱۸پروژه‎ شهری به زودی

‍ شهردار منطقه۹ خبر داد:  با توجه به برگزاري پویش‎های اميد و افتخار توسط شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه و لزوم اطلاع رساني به موقع از خدمات مديريت شهري به شهروندان تهرانی، ۱۸پروژه شهری در منطقه۹ جهت بهره برداری در آستانه افتتاح می‎باشد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ […]

شهردار منطقه۹ خبر داد: 

با توجه به برگزاري پویش‎های اميد و افتخار توسط شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه و لزوم اطلاع رساني به موقع از خدمات مديريت شهري به شهروندان تهرانی، ۱۸پروژه شهری در منطقه۹ جهت بهره برداری در آستانه افتتاح می‎باشد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: مجموعه شهری منطقه۹ در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان در محلات ۸گانه، نسبت به افتتاح پروژه‎های عمراني، ترافيكي و خدمات شهري در قالب پویش اميد و افتخار اقدام می‎کند.

وی افزود: ۱۸پروژه شهری با اعتبار بيش از ۱۲۹۰ ميليارد ريال به اتمام رسيده و شهرداری منطقه۹ این آمادگي را دارد تا نسبت به افتتاح آنها طی هفته‌های آتی اقدام نماید.

مرتضوی با اشاره به اینکه مجری پروژه‎های مزبور معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۹ است، عنوان کرد: پروژه مقبره الشهدای بوستان کوکب با محوریت اجتماعی و فرهنگی، نوسازي و روکش آسفالت به حجم ۱۹هزار تن، بهسازی و نوسازی شبکه فرعی جمع آوری آبهای سطحی در ۴۰ معبر منطقه، احداث مخزن دوقلوي بتني کوثر، احداث ساختمان پشتیبانی پسماند، احداث سرویس بهداشتی بوستان‎های فتح و صالحی، نوسازی معابر بوستان جانبازان، بازسازی و ایمن سازی آبنماهای میدان آزادی با محوریت خدمات شهری و محیط زیست از جمله مواردی است که قابل افتتاح و بهره برداری می‎باشد.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ با اشاره به پروژه‎هایی که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک اجرا شده است چنین گفت: اصلاح هندسی ورودی مسیر ویژه اتوبوس‎های تندرو در ابتدای بزرگراه آیت الله سعیدی، اصلاح هندسی و مسقف سازی پایانه‎های تاکسیرانی آزادی و قدرت پاکی، نوسازی و کدگذاری تابلوهای هدایت مسیر، تکمیل و نوسازی ایستگاه‎های اتوبوس بلوار ۴۵ متری زرند، اصلاح هندسی، روانسازی ورودی بزرگراه آیت الله سعیدی به میدان آزادی و ایمن سازی گذرگاه عابرپیاده در تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی با دستغیب از دیگر پروژه هایی است که قابلیت افتتاح را دارد.    

وی همچنین پروژه های دیگر منطقه۹ را که توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرایی شده چنین برشمرد و افزود: بهسازی و تجهیز بوستان المهدی به عنوان بزرگترین بوستان منطقه و از بوستان‏های مهم شهر تهران، تپه‎های میدان آزادی و لچکی تندیس در بزرگراه آیت الله سعیدی و بوستان خوش لفظ انجام شده است.    

شهردار منطقه۹ در خاتمه تاکید کرد: ما به عنوان خادمان مردم در تلاش هستیم تا با امکانات و عوامل موجود و در حد بضاعت، وظیفه خدمت رسانی به شهروندان غرب شهر تهران را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم که در این راستا شهرداری منطقه۹ آماده افتتاح پروژه های شهری به منظور رفاه هر چه بیشتر شهروندان است.