‍ افتتاح پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس منطقه۵
‍ افتتاح پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس منطقه۵

مهدی عباس رشیدی سرپرست شهرداری ناحیه۶ از افتتاح پایگاه اوقات فراغت تابستان در مدرسه معلم‌ شهید خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، با هدف عدم توقف فرآیند آموزش و تربیت دانش آموزان حتی در تابستان، طرحی با عنوان پایگاه تابستانی و به همکاری مساجد و مدارس در سطح […]

مهدی عباس رشیدی سرپرست شهرداری ناحیه۶ از افتتاح پایگاه اوقات فراغت تابستان در مدرسه معلم‌ شهید خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، با هدف عدم توقف فرآیند آموزش و تربیت دانش آموزان حتی در تابستان، طرحی با عنوان پایگاه تابستانی و به همکاری مساجد و مدارس در سطح منطقه۵ در حال اجرا می‌باشد.

در همین راستا پایگاه تابستانی ناحیه۶، در مدرسه معلم‌ شهید شهرک اکباتان با حضور رؤسای آموزش و پرورش منطقه ۵، اداره کل آموزش و پرورش، اداره آموزش شهروندی منطقه و اجتماعی ناحیه در این مدرسه برگزار شد.

رشیدی در این خصوص اظهار داشت: استمرار فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی، ارتقا سطح دانش و بینش علمی، تربیتی، مهارت های فنی و حرفه ایی، فرهنگی، قرآنی، هنری و فعالیت های ورزشی محور از عمده برنامه‌هایی است که در تابستان امسال برای گروه‌های هدف این پایگاه‌ در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پس از افتتاح این پایگاه تابستانی جشنی نیز به مناسبت عید غدیر خم، با حضور اولیا محترم دانش آموزان و برگزاری مولودی برگزار گردید.

https://Instagram.com/shahrdariii5