اصلاح تبادل کندور به تندور مسیر غرب به شرق بزرگراه جاوید نشان متوسلیان
اصلاح تبادل کندور به تندور مسیر غرب به شرق بزرگراه جاوید نشان متوسلیان

‍ شهردار منطقه۹ خبر داد: با اصلاح تبادل کندور به تندور قبل از پل شیر پاستوریزه در مسیر شرق به غرب بزرگراه جاوید نشان متوسلیان، کندرو جنوبی معبر مذکور ایمن سازی می شود. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به وجود […]

شهردار منطقه۹ خبر داد:

با اصلاح تبادل کندور به تندور قبل از پل شیر پاستوریزه در مسیر شرق به غرب بزرگراه جاوید نشان متوسلیان، کندرو جنوبی معبر مذکور ایمن سازی می شود.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به وجود نقطه حادثه خیز در محل تبادل کندرو به تندرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه جاوید نشان متوسلیان قبل از پل شیرپاستوریزه، مسیر مذکور در حال ایمن سازی است.

وی افزود: با توجه به تخلف رانندگانی که برای رهایی از ترافیک مسیر کندرو اقدام به حرکت در خلاف جهت این تبادل نموده و موجب بروز مشکلات ایمنی می‎شوند، این اقدام ترافیکی در منطقه۹ اجرایی می‎شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: عملیات اجرایی طرح اصلاح هندسی این تبادل جهت ایجاد همپوشانی مناسب دماغه‎های تبادل کندرو به تندرو به منظور جلوگیری از وقوع تخلف در این محدوده براساس برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ در حال اجراست.

مرتضوی یادآور شد: در قالب این پروژه و در مدت ۴۵روز همزمان با جابجایی پایه پل عابرپیاده معارض مسیر مذکور نسبت به تخریب و خاکبرداری به مساحت ۵۵۰ مترمربع و اجرای ۴۷۰ متر جدول اقدام و با نصب تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.   

https://Zil.ink/shahrdari9