استمرار خدمت به معابر اصلی و فرعی محله سرآسیاب مهرآباد رسید
استمرار خدمت به معابر اصلی و فرعی محله سرآسیاب مهرآباد رسید

شهردار منطقه۹ از بهسازی معابر اصلی و فرعی محله سرآسیاب مهرآباد خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق طرح تحول ۲۰گانه خدمت و با هدف تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری، عملیات عمرانی معابر محله سرآسیاب مهرآباد انجام شد.

وی افزود: در همین راستا معاونت فنی و عمرانی منطقه۹ به منظور رفع مشکلات زیست محیطی از قبیل آب ماندگی، بوی نامطبوع و جانوران موذی، نسبت به تغییر مقطع انهار روباز به نیم نهر و ساماندهی زیرمخزنی‌ها اقدام کرد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین نسبت به حذف دریچه‌های زائد و پیاده روسازی با کفپوش بتن و مناسب سازی معابر محله مذکور جهت معلولین اقدام شده است.

مرتضوی بیان کرد: عملیات جدول گذاری در محله سرآسیاب مهرآباد به طول بیش از ۹۰۰متر  نیز اجرایی شد، ضمن آنکه روکش دستی و لکه گیری  هندسی با ۶۵۰تن آسفالت جهت نوسازی معابر در محله مذکور در دستور کار قرار گرفت.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ یادآور شد: خیابان‌های انصاری، بیک محمدلو و فرعی ها شامل بابایی، داوودی، شمس و قاسملو و خیابان شهیدان عسگری و کوچه هاتفی و فرعی ها از جمله معابر محله سرآسیاب مهرآباد که شامل اجرای طرح نقشه راه شده که توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه۹ عملیات عمرانی آن انجام شد.