استقبال بی نظیر دوستداران اهل بیت از اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار
استقبال بی نظیر دوستداران اهل بیت از اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار

‍ شهردار منطقه۹ خبر داد؛ آیین بدرقه خادمان و زائران حسینی با عنوان ” اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار” در روز پنج شنبه ۲۵مرداد ماه مصادف با ۱۰صفر در میدان بزرگ آزادی برگزار شد.  به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:اجتماع اربعینی‌ها […]

شهردار منطقه۹ خبر داد؛

آیین بدرقه خادمان و زائران حسینی با عنوان ” اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار” در روز پنج شنبه ۲۵مرداد ماه مصادف با ۱۰صفر در میدان بزرگ آزادی برگزار شد. 

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار از جمله آیین‌های مذهبی و فرهنگی مهمی است که هرساله با اجتماع عظیم شیفتگان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از نخستین سوگواره آیینی “محرم شهر”، اجتماع اربعینی‌ها و بدرقه زوار، روز پنج شنبه ۲۵مرداد ماه مصادف با ۱۰ صفر از ساعت ۱۹ با حضور خانواده‌های تهرانی به ویژه نوجوانان زائر، موکب‌داران، مسئولین و تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

مرتضوی عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با اداره برق جهت تامین روشنایی مورد نیاز صورت گرفته و مخازن آب آشامیدنی نیز در محوطه میدان آزادی مستقر شده است. 

وی یادآور شد: همچنین در راستای تامین ایمنی طی بازدید از سوی مدیران و کارشناسان hse موارد عدم انطباق احصاء و به مبادی ذیربط جهت رفع ارسال شده بود. 

شهردار منطقه ۹ در خاتمه گفت: همچنین غرفه های فروش ملزومات زائرین کربلا و موکب های پذیرایی، نماز خانه سیار و غرفه ستاد گمشدگان از جمله بخش‌های مختلف “محرم شهر” و اجتماع اربعینی ها بوده است.

https://Zil.ink/shahrdari9