کد خبر : 14178
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵

استفاده از مشارکت مردم برای خدمت رسانی موثر

استفاده از مشارکت مردم برای خدمت رسانی موثر

امیر محمد نوری، شهردار منطقه۱۳:  شهردار منطقه۱۳ در نخستین جلسه شورای مدیران با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در امور شهری گفت : مشارکت مردم در کارها موجب افزایش موفقیتها در فعالیت ها می شود.  به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، نشست شورای معاونان شهرداری منطقه۱۳ با حضور محمد

امیر محمد نوری، شهردار منطقه۱۳: 

شهردار منطقه۱۳ در نخستین جلسه شورای مدیران با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان در امور شهری گفت : مشارکت مردم در کارها موجب افزایش موفقیتها در فعالیت ها می شود. 

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، نشست شورای معاونان شهرداری منطقه۱۳ با حضور محمد امیر نوری شهردارجدید منطقه و با هدف برنامه ریزی لازم برای تحقق و عملیاتی نمودن اهداف شهرداری برگزار شد.

شهردارمنطقه۱۳ با تأکید بر تعهد، تمرکز و تلاش بی وقفه  مجموعه مدیریت شهری در این جلسه اظهار داشت : با خدمت به مردم و همراهی و هماهنگی مجموعه معاونت ها، ادارات و نواحی، مسیر توسعه ای منطقه را همواره با لبخند رضایت مردم ترسیم نماییم و این مهم، راهبردی کلیدی در شهرداری منطقه۱۳ خواهد بود.

وی در این جلسه از همه معاونان و مدیران خواست، برنامه ای مناسب به طور کمی و کیفی ارائه کنند و با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری تهران اقدام و به وظایف مربوطه، فعالانه عمل کنند.

شهردار منطقه۱۳ با ابراز خرسندی از حضور در این منطقه گفت : منطقه۱۳ ، محدوده ای با اصالت است که از جاذبه های مختلفی نیز برخوردار است و فعالیت هایی نیز برای حفظ و بسط آن در شهرداری انجام شده که با نگرشی نوین می توان رضایت بیشتر شهروندان را شاهد بود. 

وی استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت بهینه شهری ضروری دانست و یادآور شد: بهره گیری از تجربه و خرد جمعی افراد برای هر عرصه ای مفید است و در مدیریت شهری این موضوع از اهميت خاصی برخورد دار می باشد .

امیر محمد نوری خاطر نشان کرد: امروزه توسعه و بهره‌وری خدمات مختلف در شهر با  مشارکت کلیه‌ی شهروندان در فعالیت‌های شهری می‌تواند مشروعیت، مقبولیت و رضایت‌مندی مردم را به ارمغان آورد.

شهردار منطقه۱۳ دیدار با معاونان ، روسای ادارات و کارکنان ادارات مستقل به اهمیت اخلاق مداری در محیط کار اشاره کرد و ادامه داد: مهم ترین نقش اخلاق در محیط کار ایجاد حس مثبت بودن در کارکنان است. این حسِ  به زندگی کاری کارکنان معنا می بخشد و فارغ از مزایای متعدد آن، باعث می شود که در زمینه  تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی شهروندان نیز موفق باشیم. 

وی در بخش دیگر از صحبت هایش تصریح کرد: در هر عرصه‌ای مردم پای کار بیایند موفقیت حاصل خواهد شد، بنابراین با توجه به ابتکار و ایده پردازی ، شرایط حضور مردم را باید فراهم کنیم. 

امیر محمد نوری بر ضرورت افزایش شاخص های عملکرد  منطقه تاکید کرد و و از کارکنان خواست با صد در صد توان خود برای پیشرفت امور کمک کنند و در این مسیر نیز سعی می کنیم برای بهبود انگیزش کارکنان نیز تلاش  کنیم .

وی همچنین دیداری نیز با معاونان و مدیران حوزه مالی و اقتصاد شهری و شهرسازی و معماری داشت و ضمن ارائه نقطه نظرات خود و آشنایی با کارمندان این معاونت ها تاکید کرد :برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.

بازدید از محوطه ساختمان جدید شهرداری منطقه ۱۳ و ساختمان ستادی نیز از دیگر برنامه های امیر محمد نوری به عنوان شهردار جدید دیار پیشگامان انقلاب اسلامی در منطقه ۱۳ بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.