‍ ارائه طرح‌های تازه ترافیکی در دستور کار منطقه۹
‍ ارائه طرح‌های تازه ترافیکی در دستور کار منطقه۹

با توجه به اجرای پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، طرح‌های تازه ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، جهت سهولت تردد شهروندان در دستور کار منطقه۹ قرار گرفت. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به لزوم تغییر محل انحراف ترافیکی […]

با توجه به اجرای پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، طرح‌های تازه ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، جهت سهولت تردد شهروندان در دستور کار منطقه۹ قرار گرفت.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به لزوم تغییر محل انحراف ترافیکی در محدوده اتصال جنوب به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی  به میدان فتح به منظور تسریع در عملیات اجرایی پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)، طرح اصلاح هندسي موقت تقاطع بزرگراه آيت الله سعيدي به خیابانهای قزوين و شمشيري، مصوب اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران نیز می باشد، توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ اجراء شد.

وی افزود: در قالب این طرح براساس كميته حمل و نقل عمومي معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، مسیر ویژه اتوبوس های تندرو از سه راه بوتان به سمت میدان فتح مسدود شده و اتوبوس های تندرو بایستی از مسیر عادی با سه خط عبوری به سمت میدان فتح ادامه مسیر دهند.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: به این منظور مسافرین می‎بایست جهت سوار و پیاده شدن از ایستگاه عادی میدان فتح شرقی(بالاتر از خیابان شهید بختیاری – نبش کوچه سلیمی)  استفاده کنند.

مرتضوی بیان کرد: همچنین به منظور افزایش خطوط عبوری جهت تخلیه بار ترافیکی از میدان فتح به سمت سه راه بوتان، خودروهای عادی و اتوبوس های تندرو بصورت مشترک از مسیر ویژه  شمال به جنوب جهت ادامه مسیر به سمت سه راه بوتان استفاده می‌کنند.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ یادآور شد: با توجه  به جزئیات طرح اصلاح هندسی موقت اجراء شده، تمهیدات ایمنی و آشکارسازی محدوده انسداد با تجهیزات ترافیکی و نصب بنرهای اطلاع رسانی و محل جدید ایستگاه شهید بختیاری شرقی جهت پیش آگاهی رانندگان اتوبوس‌های تندرو و جلوگیری از سردرگمی مسافران انجام شده است.

https://Zil.ink/shahrdari9