اجرای ۷/۵ کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه
اجرای ۷/۵ کیلومتر خط کشی محوری در معابر منطقه

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ از اجرای ۷/۵ کیلومتر خط کشی محوری، ۱۵۰ متر خط کشی بلوک عابر پیاده و ۱۰۰ متر آشکارسازی سرعتگیر در معابر منتخب منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، محسن رضایی گفت : یکی از اصول رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، همچنین تردد ایمن، خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده است تا رانندگان هنگام عبور از معابر، بادقت، بین خطوط رانندگی کنند و به این ترتیب هم از انحراف و ایجاد حوادث خطرناک جلوگیری می‌شود و هم کمک می‌کند، عابرین پیاده برای عبور از عرض خیابان و در تقاطع‌ها با رعایت قوانین ایمنی تردد و توجه به چراغ زمان‌دار یا چشمک‌زن با احتیاط کامل عبور کنند. معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ۱۲ اظهار کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد خودروها و عابرین پیاده، همچنین لزوم مناسب سازی، آرام سازی و ارتقای سطح کیفیت رانندگی و ایمنی شهروندان، ۷ و نیم کیلو متر خط کشی محوری در خیابان های آقاجانلو، مجاهدین و مصطفی خمینی و شریف رضی و ۱۵۰ متر بلوک بلوک عابر پیاده در محور مجاهدین اسلام تقاطع آجانلو احیا و اجرا شده است.

محسن رضایی همچنین از اجرای ۱۰۰ متر طول آشکار سازی سرعتگیر و سر جزیره ها در تقاطع مجاهدین اسلام و آجانلو هر دو طرف خبر داد.