اجرای ۵۰ پروژه توسعه محلی و  بهسازی ۱۰۰۰ نقطه در طرح الگوی خدمت
اجرای ۵۰ پروژه توسعه محلی و  بهسازی ۱۰۰۰ نقطه در طرح الگوی خدمت

شهردار منطقه۱۳ در بازدید از ناحیه۴ منطقه۱۳ و دیدار با مدیران و کارکنان، عملکرد و اقدامات انجام شده به ویژه پروژه‌های توسعه محلی ، من شهردارم و الگوی خدمت را بررسی و راهکارهای لازم را برای اجرای هر چه بهتر روند امور ارائه کرد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ با حضور در ساختمان شهرداری ناحیه۴ واقع در میدان شهید برادران رحیمی از قسمت های مختلف ادارات این ناحیه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارکنان، مسائل و موضوعات این ناحیه و عملکرد ادارات مختلف را بررسی کرد.

در این بازدید محمدهادی علی‌احمدی شهردارمنطقه۱۳ با حضور در اداره مالی و اداری، آمار های عملکردی این ناحیه را در چهار ماه نخست سال ناحیه در حوزه درآمد، پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه ها و همچنین قرارداردهای منعقد شده را مورد بررسی قرار داد. همچنین، عملکرد های فعالیت های شهرسازی و معماری ناحیه اعم صدور ابلاغیه به ساختمان های نیمه کاره جهت مصالح و انتقال نخاله، تخریب و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و رسیدگی به تخلفات تشریح و ارزیابی شد.

شهردارمنطقه۱۳ در این بازدید ضمن تاکید بر سرعت و دقت در انجام پروژه ها و بررسی پیشرفت ۵۰ پروژه توسعه محلی گفت: این پروژه ها در تامین زیرساخت های محله ها و ارتقای سرانه های فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و تعلق محله ای نقش بسزایی دارد تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقا داده شود. با توجه به ارزیابی انجام شده و توضیحات شهردار ناحیه۴ در این بازدید حدود ۱۰۰۳ نقطه در طرح الگوی خدمت که شامل سه طرح ۳۶۰ درجه، نگهداشت شهر و تحول بیست‌گانه است؛ شناسایی و بهسازی آن در دستور کار قرار دارد که این طرح نیز در ناحیه۴ حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اجرای مستمر نگهداشت شهر بر اساس نیاز سنجی و استفاده بهینه از امکانات از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این بازدید بود.

همچنین در خصوص جلسه طرح استقبال از مهر و تمهیدات انجام شده در این بازدید گزارشی به شهردار منطقه ۱۳ ارائه شد و مقرر شد پیگیری های لازم برای انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش انجام شود. در ادامه محمدهادی علی‌احمدی با تعدادی از کارکنان ناحیه۴ دیدار و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.