‍ اجرای فاز سوم تولید و دوخت کیسه‎های بادوام در منطقه۹
‍ اجرای فاز سوم تولید و دوخت کیسه‎های بادوام در منطقه۹

فاز سوم تولید و دوخت کیسه‌های بادوام از بنرهای مستعمل با هدف کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی در منطقه۹ اجرا شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیاوش زابلی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از اجرای فاز سوم تولید و دوخت کیسه های بادوام از بنرهای مستعمل […]

فاز سوم تولید و دوخت کیسه‌های بادوام از بنرهای مستعمل با هدف کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی در منطقه۹ اجرا شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیاوش زابلی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از اجرای فاز سوم تولید و دوخت کیسه های بادوام از بنرهای مستعمل و توزیع آن در بین شهروندان با هدف کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی خبر داد.

وی افزود: وظیفه هر شهروندی استفاده ازکمترین تعداد کیسه نایلونی در جهت حفظ محیط زیست، به همراه داشتن کیسه‌های بادوام  بجای نایلون  می باشد وآنچه در این میان بسیار حاِئز اهمیت است، افزایش سطح آگاهی و دانش  شهروندان درباره ی موضوعات و شناخت وظایف فردی و به تبع آن تقویت حس مشارکت اجتماعی است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ عنوان کرد: در همین راستا شهرداری منطقه۹ نسبت به اجرای فاز سوم تهیه و تولید کیسه‎های بادوام از بنرهای مستعمل  و توزیع آنها در مساجد، میادین میوه تره بار، اماکن ورزشی، فرهنگی و مذهبی اقدام کرد.

زابلی بیان کرد: این اقدام در جهت حفاظت از محیط زیست و با هدف فرهنگسازی و تولید کیسه‎های بادوام از بنرهای مستعمل به تعداد ۷۵۰ عدد وجایگزینی آن با کیسه های پلاستیکی بعنوان نمادی از سلامت محیط زیست، استفاده بهینه از مواد دور ریختنی و کاهش مصرف پلاستیک در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به اينكه استفاده از كيسه هاي تولید شده از بنرهای مستعمل ضمن کمک به داشتن محیط زیستی سالم، امری است در جهت رفاه شهروندان است که بدين منظور تهيه و توزيع اين كيسه‏ها در اولويت اقدامات و برنامه‎هاي آتي اداره محيط زيست و توسعه پايدار منطقه۹ قرار دارد.

https://Zil.ink/shahrdari9