کد خبر : 14429
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳

‍ اجرای طرح تحول نگهداشت شهر» برای ایجاد تحولی نوین در سطح منطقه۵

‍ اجرای طرح تحول نگهداشت شهر» برای ایجاد تحولی نوین در سطح منطقه۵

اداره خدمات شهری منطقه۵؛ از اجرای مطلوب «طرح تحول نگهداشت شهر» در نواحی هفتگانه منطقه در جهت ایجاد تحولی نوین در سطح شهر خبرداد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از  اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ مسعود نوابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر اهمیت ویژه نگهداشت شهر گفت: نگهداشت شهر جزو اولین

اداره خدمات شهری منطقه۵؛ از اجرای مطلوب «طرح تحول نگهداشت شهر» در نواحی هفتگانه منطقه در جهت ایجاد تحولی نوین در سطح شهر خبرداد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از  اداره روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ مسعود نوابی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با تاکید بر اهمیت ویژه نگهداشت شهر گفت: نگهداشت شهر جزو اولین طرح هایی است که در مدیریت فعلی شهرداری تهران با عنوان «طرح تحول نگهداشت شهر» در نواحی هفتگانه ابلاغ شده است. ما در این طرح به دنبال ایجاد تحول در سطح منطقه هستیم تا شاهد اتفاقات و اقدامات بهتری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

نوابی در مورد اقدامات افزود:  شستشو و کف تراشی ۳۰۰  مخازن  در  سطح نواحی هفتگانه، رفت روب معابر ، جمع آوری نخاله واقع در دره زرنو ، تعمیر مخازن سطح ناحیه۴ ، پاکسازی  برچسب پوستر و ضایعات ، شستشوی مخازن شهرک اندیشه جنوبی ، جمع آوری خاک و نخاله در سیمون بولیوار، لایروبی انهار، جمع آوری زباله ریزشی  در پروانه جنوبی،   اجرای جارو بزرگراهی در سطح نواحی هفتگانه عملیاتی شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای «طرح تحول نگهداشت شهر» در سطح نواحی هفتگانه گفت: شهر یک موجود زنده است و خدمت به شهر و شهروندان سرلوحه فعالیت های ماست. بنابراین این طرح با همین رویکرد و نیز ایجاد تحولی نوین در سطح منطقه در حال اجرا می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.