اجرای طرح بازخوردسنجی پیامهای شهروندان در سامانه “۱۳۷ پلاس” با حضور شهردار منطقه ۴

در قالب طرح بازخوردسنجی پیامهای شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۴ به همراه مدیر بازرسی و معاونان شهردار ضمن حضور در دفتر سامانه، روند ثبت و رسیدگی به درخواستها را از طریق گفتوگوی تلفنی مستقیم با شهروندان ارزیابی کردند. به گزارش اخبار توسعه به نقل
در قالب طرح بازخوردسنجی پیامهای شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۴ به همراه مدیر بازرسی و معاونان شهردار ضمن حضور در دفتر سامانه، روند ثبت و رسیدگی به درخواستها را از طریق گفتوگوی تلفنی مستقیم با شهروندان ارزیابی کردند.
به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، موسوی با تأکید بر اهمیت پاسخگویی دقیق و بهموقع گفت: رسیدگی کمی و کیفی به درخواستهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد تا رضایتمندی کامل شهروندان حاصل شود.
در این برنامه، ضمن ارائه گزارش از روند رسیدگی پیامهای هر حوزه تخصصی، موضوعات و چالشهای موجود بررسی و راهکارهایی برای ارتقاء کیفیت پاسخگویی و بهبود فرآیند خدماترسانی مطرح شد.
اجرای این طرح بخشی از رویکرد تعاملی شهرداری منطقه ۴ برای تقویت ارتباط دوسویه با شهروندان و بهبود مداوم خدمات شهری به شمار میآید..
برچسب ها :#اخبار توسعه ، ارتقاء کیفیت ، شهرداری ، شهرداری منطقه ۴
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0