اجرای طرح‌های خدمت‌رسانی به شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن
اجرای طرح‌های خدمت‌رسانی به شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن

‍ شهردار منطقه۹ تاکید کرد؛ در ششمین جلسه مدیریت کنترل پروژه که با حضور شهردار منطقه۹ و مدیران شهری با موضوع پیگیری اجرای طرح‌های الگوی خدمت و تحول بیست گانه خدمت و ۳۶۰درجه برگزار شد، بر لزوم اجرای طرح‎های مذکور در  کوتاهترین زمان ممکن تاکید شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی […]

شهردار منطقه۹ تاکید کرد؛

در ششمین جلسه مدیریت کنترل پروژه که با حضور شهردار منطقه۹ و مدیران شهری با موضوع پیگیری اجرای طرح‌های الگوی خدمت و تحول بیست گانه خدمت و ۳۶۰درجه برگزار شد، بر لزوم اجرای طرح‎های مذکور در  کوتاهترین زمان ممکن تاکید شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، طرح‌های الگوی خدمت و تحول بیست‌گانه خدمت و ۳۶۰درجه با جدیت و به صورت مستمر در منطقه۹ در حال اجراست.

وی افزود: به این منظور و با هدف بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در منطقه۹، طر ح الگوی خدمت در محورهای استاد معین، طالقانی و شمشیری با جدیت پیگیری می شود.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: همچنین جهت اجرای هر چه بهتر نگهداشت شهر در قسمت غربی شهر تهران، طرح تحول بیست‌گانه خدمت که یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری است و هدف اصلی آن شهروندان و خدمت به آنهاست، به صورت مستمر اجرایی می شود.

وی بیان کرد: در همین راستا و طی بازدید از پروژه‌های طرح تحول بیست‌گانه خدمت و الگوی خدمت در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی با هدف روند اجرای پروژه‌های مذکور در منطقه۹، جهت تامین اعتبار و اتمام به موقع آن با برگزاری جلسات مستمر انجام می‌شود.

مرتضوی در خاتمه تاکید کرد: می‌بایست با تلاش هر چه بیشتر در جهت کسب رضایت حداکثری مردم قدم برداشت که در این راستای با تسریع در اجرای طرح های مذکور می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

https://Zil.ink/shahrdari9