اجرای  خط کشی محوری زرد  در ۴ خط ویژه منطقه ۱۲
اجرای  خط کشی محوری زرد  در ۴ خط ویژه منطقه ۱۲

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک شهری،  عملیات خط‌کشی محوری زرد خط ویژه  در خیابان های ری ، شوش غربی ، شوش شرقی  و سعدی منطقه ۱۲ اجرایی شده است. به  گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، زینب عبادی خاطر نشان […]

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک شهری،  عملیات خط‌کشی محوری زرد خط ویژه  در خیابان های ری ، شوش غربی ، شوش شرقی  و سعدی منطقه ۱۲ اجرایی شده است.

به  گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، زینب عبادی خاطر نشان کرد: خط‌کشی معابر و رنگ‌آمیزی علائم ترافیکی و سرعت‌گیرها   علاوه بر افزایش ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک معابر، موجب زیبایی منظر شهری و افزایش قدرت دید رانندگان هنگام تردد در ساعات شبانه روز می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا ،  خط کشی آشکارسازی سرعتگیر، خط کشی کف نویسی و  خط کشی زرد که مختص “خط ویژه” است در سطح منطقه انجام شده است.

براساس این گزارش میزان خط کشی در سطح خیابان های منطقه با در نظر گرفتن نیازسنجی های انجام شده و همکاری شرکت پیشرو محور پارس انجام می شود.