آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی دختر محلات قلب طهران
آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی دختر محلات قلب طهران

همزمان با دهه کرامت، آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی دختر محلات قلب طهران با حضور شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از نونهالان و نوجوانان دختر قهرمان ورزشی منطقه برگزار شد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در این آیین ، ضمن تبریک دهه کرامت،  منطقه ۱۲ […]

همزمان با دهه کرامت، آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی دختر محلات قلب طهران با حضور شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از نونهالان و نوجوانان دختر قهرمان ورزشی منطقه برگزار شد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در این آیین ، ضمن تبریک دهه کرامت،  منطقه ۱۲ را دارای ظرفیت های بی‌نظیری دانست که مردم محلات این منطقه در ایام انقلاب،جنگ و پس از آن نقش بی بدیلی در حفظ نظام جمهوری اسلامی داشتند.

شهردار منطقه ۱۲ با ابراز خشنودی از وجود قهرمان ورزشی دختر در منطقه ۱۲، گفت : وجود موانع وچالش ها نباید شما را از مسیر درست ورزشی خارج کند و با پشتکار بالای شما و همراهی مدیریت شهری ، بی شک شما جزو مفاخر کشور خواهید شد.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین از نونهالان ونوجوانان نخبه ورزشی خواست تا قدر فرصت وموقعیت خود را بدانند و بدرستی از ظرفیت ها بهره مند شود تا هم برای خودشان بهترین باشند وهم برای کشور آینده ای درخشان رقم زنند.

در پایان مراسم شهردار منطقه۱۲ با اهدای لوح از حلما احمدی ، دختر شهید مدافع امنیت پوریا احمدی و قهرمانان ورزشی تجلیل کرد.