گروه : اخبار ویژه / مدیریت شهری

*به نام خدا*
روابط عمومی ، مرکز دیپلماسی سازمان است
به گزارش اخبار توسعه_از این روی مدیریت افکار عمومی در کنار شناخت دقیق از جزییات عملیات های اجرایی سازمان ، از موضوعات مهم یک روابط عمومی چندسویه ، خلاق ، محتوا محور ، تعاملی و کنشگر است .
روابط عمومی ها ، دقیقا مشاوری امین و صادق و حتی گاهی تلخ برای مدیران محسوب می شوند ، اما داشتن یک یار پر قدرت در کنار مدیران ارشد هستند که بدون روتوش فارغ از ایفای نقش سنتی خود در قالب بنگاه های کوچک خبری و مستندسازی ، ارزیابان و ناظران همانند مرکز تنظیم دیپلماسی سازمان تلقی میشوند .
از این منظر روابط عمومی در شهرداری تهران، قابل بررسی است ، جامعه مخاطبین متنوع از درون سازمان تا شهروندان و ذی نفعان ، شبکه های اجتماعی متمایز و متفاوت در کنار رویدادهای متنوع روزانه با بیش از ۷۰۰ ماموریت ، جملگی بر اهمیت این واحد در شهرداری تهران می افزاید و باعث شده تا همکاران این خانواده بزرگ ارتباطی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ، همه زمانی و همه مکانی پا به پای دیگر بخش های عملیاتی شهرداری باشند تا با ثبت و ضبط و اطلاع رسانی هوشمند و دقیق از تلاش همکاران در کنار پایش و ارزیابی مداوم اقدامات ، تولید محتوای متناسب با ذائقه مخاطب عام و نه صرفا اخبار خشک درون سازمانی با این هدف که تولید محتوا با ضریب نفوذ بالا معیار باشد و نه فقط انعکاس هر آنچه فقط برای مخاطبین داخلی مهم است ، در کنار جلب مشارکت و حمایت کارکنان به عنوان رسانه های کوچک تر و تلاش برای ایجاد یک درخت واره اطلاع رسانی ، می رود تا روابط عمومی را از یک جریان صرف اطلاعاتی به یک محور موثر در تعیین خط مشی سازمان تبدیل کند و در مسیر اقناع افکار عمومی طیف گسترده مخاطبین با بهره گیری از ابزارهای متمایز اقدام کند .
با درک این مهم ، اینجانب نیز با تبریک هفته روابط عمومی و گرامیداشت روز جهانی ارتباطات ، ضمن تبریک به همه فعالین این حوزه که برابر اعلام یونسکو از مشاغل پر استرس جهان نیز محسوب می شود، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همکاران روابط عمومی منطقه ۵ اعلام می دارم و امیدوارم با خلاقیت ، پشتکار و ممارست همیشگی در راه اطلاع رسانی موثری که پیش گرفته اند موفق تر باشند و بتوانند در کنار دیگر اجزای پر تلاش منطقه نقش خود را ایفا نمایند .
https://akhbaretosee.ir/?p=5127