×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه های سایت

امروز : سه شنبه, ۱۶ خرداد , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 6 June , 2023  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ماهیت اصلی روابط عمومی ارتقای اعتماد عمومی و حفظ سرمایه اجتماعی است

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی شهردار منطقه در این مراسم که با حضورمشاور، معاونین،مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه ،حوزه ها و نواحی ۹ گانه برگزار شد، گفت: روابط عمومی واسطه اثرگذار میان مدیریت شهری، پرسنل سازمان و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب می تواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات آنان فراهم کند.
وی با اشاره به وظایف و نقش روابط عمومی در مدیریت شهری، افزود: شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر ، مهم ترین سرمایه اجتماعی شهرداری هستند و ما به عنوان کارگزار آنان موظف به حفاظت از حقوق آنها هستیم .
صالحی تاکید کرد: به کمک روابط عمومی می توان اعتماد میان مدیریت شهری و شهروندان را گسترش داد و با این اعتمادسازی بستر مشارکت آن ها در تحقق و پیشبرد برنامه های شهری را فراهم کرد .
وی با تاکید بر اهمیت تعامل وهمراهی شهروندان بر کاهش هزینه های نگهداشت شهر و ارائه خدمات مطلوب گفت: رویکرد سیاستگذاری در برنامه ها و فعالیتها ضروری است و روابط عمومی در شهرداری که یک سازمان خدمات رسان است می بایست ضمن شناسائی نیاز مخاطبان، توانمندی لازم برای انتقال برنامه های سازمان به شهروندان و ارتقاء مطالبه گری آنها را داشته باشد.
شهردار منطقه ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات اظهار داشت: امید است روابط عمومی با انرژی و آرامش بیشتر و در قالب یک تلاش برنامه‌ریزی شده و هوشمندانه بتواند سازمان و مخاطبان را به یک نقطه تعاملی‌، تفاهمی و مشارکتی نزدیک سازد و رسالت خود را در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری و افزایش سرمایه اجتماعی ایفا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.