مدیرعامل شرکت بیمه دی:؛
تحول دیجیتال در بیمه دی حوزه فعالیت نمایندگان را گسترش داده است

به گزارش اخبار توسعه به نقل از بیمه دی، هادی عبداللهی در نشست روسای انجمنهای صنفی نمایندگان این شرکت، گفت: نمایندگان همواره نقش محوری در تقویت برند و رضایتمندی مشتریان ایفا میکنند.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل روزافزون ستاد و شبکه فروش در بیمه دی، این همافزایی را عامل کلیدی موفقیت شرکت در فروش و خدمات پس از فروش دانست.
ارائه خدمات بر بستر دیجیتال ضرورتی اجتناب ناپذیر است
مدیر عامل شرکت بیمه دی با تأکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در فضای کنونی کسبوکار، گفت: حرکت بهسوی ارائه خدمات بر بسترهای الکترونیکی دیگر یک انتخاب یا اقدام نمایشی نیست، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر است.
عبداللهی اظهار داشت: بیمه دی نیز با راهاندازی سوپراپلیکیشن «دِیدار» گامهای مؤثری در این مسیر برداشته و موفق به افزایش رضایت بیمهگذاران و گسترش حوزه فعالیت نمایندگان در وسعت بیشتر شده است.
برچسب ها :بیمه دی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0