کد خبر : 14233
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

برگزاری «دهکده مقاومت و اسوه» منطقه ۱۳ با هدف معرفی دستاوردهای جبهه مقاومت

برگزاری «دهکده مقاومت و اسوه» منطقه ۱۳ با هدف معرفی دستاوردهای جبهه مقاومت

نمایشگاه دهکده مقاومت و اسوه روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱ و ۱۲ مهر ماه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ برگزار می‌شود. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران ، نمایشگاه «دهکده مقاومت و اسوه» با هدف معرفی شهدای  غزه و لبنان، شهدای دفاع مقدس،

نمایشگاه دهکده مقاومت و اسوه روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱ و ۱۲ مهر ماه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران ، نمایشگاه «دهکده مقاومت و اسوه» با هدف معرفی شهدای  غزه و لبنان، شهدای دفاع مقدس، شهدای خدمت ایران و دستاورهای جبهه مقاومت با مشارکت ناحیه کمیل و پایگاه‌های بسیج منطقه ۱۳ با شعار” آغاز نصرالله “چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱و ۱۲ مهرماه جنب ایستگاه مترو ابن سینا برگزار می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۱۴ غرفه است و به معرفی دستاوردهای پایگاه بسیج منطقه می‌پردازد. همچنین در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌هایی همچون سرود، مداحی، ایستگاه صلواتی و …. برگزار می شود. 

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به نشانی خیابان پیروزی، جنب اتوبان امام علی (ع) ایستگاه مترو ابن سینا مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.