بازخورد سنجی پیامهای شهروندی در سامانه ۱۳۷ با حضور شهردار

سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار منطقه ۹، با حضور در اداره سامانه ۱۳۷، مستقیماً درخواستهای شهروندان را بررسی و پیگیری کرد تا با تقویت ارتباط مردمی، کیفیت خدمات شهری را ارتقا دهد و پاسخگویی سریعتری به مطالبات فراهم آورد.به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار
سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار منطقه ۹، با حضور در اداره سامانه ۱۳۷، مستقیماً درخواستهای شهروندان را بررسی و پیگیری کرد تا با تقویت ارتباط مردمی، کیفیت خدمات شهری را ارتقا دهد و پاسخگویی سریعتری به مطالبات فراهم آورد.
به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید محمد رحیم مرتضوی، شهردار منطقه و رضا کشاورز مدیر بازرسی منطقه با حضور در واحد ۱۳۷، مستقیماً به بررسی و پیگیری درخواستهای شهروندان پرداختند. این اقدام با هدف تقویت ارتباط با مردم و بهبود خدمات شهری انجام شد.
در این بازدید مرتضوی بر ضرورت پاسخگویی و اقدام فوری تأکید و بهصورت تصادفی با شماری از شهروندان تماس گرفت تا نسبت به اقدامات صورت گرفته پس از تماس با سامانه 137 پیگیر باشد. وی پس از گفتگو با شهروندان، دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات را صادر کرد.
مرتضوی در پایان تأکید کرد: «سامانه ۱۳۷ صدای شهروندان است و پیگیری مداوم آن، خدمات شهری را کارآمدتر میکند.» این بررسی های مستقیم ، در راستای سیاستهای شهرداری تهران برای تقویت خدمات دیجیتال، گامی بلند برای جلب رضایت شهروندان منطقه ۹ محسوب میشود.
برچسب ها :#اخبار توسعه ، شهرداری ، شهرداری منطقه۹
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0