کد خبر : 12751
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۹

آماده سازی جایگاه عرضه و ذبح دام بهداشتی در منطقه ۵

آماده سازی جایگاه عرضه و ذبح دام بهداشتی در منطقه ۵

اداره ساماندهی مشاغل منطقه۵ از آماده سازی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام به منظور رفاه حال شهروندان  در روز عید سعید قربان، خبر داد. به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ شهرام اسدی رئیس اداره ساماندهی مشاغل منطقه گفت:  با توجه به ضرورت ارائه خدمات مناسب به شهروندان برای تامین

اداره ساماندهی مشاغل منطقه۵ از آماده سازی جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام به منظور رفاه حال شهروندان  در روز عید سعید قربان، خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ شهرام اسدی رئیس اداره ساماندهی مشاغل منطقه گفت:  با توجه به ضرورت ارائه خدمات مناسب به شهروندان برای تامین دام بهداشتی مورد نیاز در روز عیدسعیدقربان  ساخت جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه۵، در حال آماده سازی می باشد.

اسدی در ادامه افزود: با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام بهداشتی به منظور جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام، جایگاهی شامل؛ محل عرضه دام ، کشتارگاه، سالن انتظار شهروندان در حال آماده سازی می باشد و همچنین در این قربانگاه غرفه های عرضه دام بهداشتی همراه با مشاوره دامپزشکی جهت ارائه دام سالم معاینه شده با ذبح شرعی رایگان به منظور رفاه حال شهروندان تدارک دیده خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.