کد خبر : 14299
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۲۶

آغاز مسابقات قهرمان شهر ۳ در قلب طهران

آغاز مسابقات قهرمان شهر ۳ در قلب طهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۲ از آغاز مسابقات ورزشی قهرمان شهر۳ در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار توسعه به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، سید امیر حسین ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این خصوص گفت: سوت آغاز سومین دوره رویداد بزرگ ورزشی «قهرمان شهر» با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین کشف استعداهای برتر در ۱۸ مهرماه در مدرسه قدوسی محله دروازه شمیران ناحیه ۶ با حضور ۴۰۰ دانش آموز دختر به صدا درآمد .

ساداتی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف ما دراین رویداد بزرگ ورزشی توسعه هویت محله ای، افزایش انسجام و مشارکت اجتماعی شهروندان هر محله با شرکت در مسابقات ورزشی می باشد.

سمیه حسینی، مدیر اداره ورزش بانوان منطقه در تکمیل این خبر گفت : امسال رقابت قهرمان شهر۳ در ۱۰ رشته ورزشی در بخش بانوان برنامه ریزی شده است که علاقه مندان در رده های سنی مختلف می‌توانند در رشته‌های والیبال، بسکتبال، داژبال، بومی و محلی(هفت سنگ مهارتی)، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، بدمینتون، ژیمناستیک و شنا شرکت نمایند.

وی در ادامه گفت: ثبت نام مسابقات قهرمان شهر از اول مهر آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت. این رویداد ورزشی در سه بخش محله ای ، منطقه ای و فرامنطقه‌ای اجرا خواهد شد . ثبت نام در این مسابقات به صورت رایگان و از طریق سایت سازمان ورزش شهرداری تهران به آدرس varzesh.tehran.ir امکان‌پذیر است.

در دور اول این مسابقات شهروندان از درون محلات به رقابت با یکدیگر می پردازند و تیم ها و نفرات برگزیده به دور بعدی (منطقه ای) راه خواهند یافت و در نهایت برندگان نهایی در دور فرا منطقه ای با هم رقابت خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.